dag 1: De reis en aankomst eerste hotel

8 augustus 2015 - Vancouver, Canada

7 aug met Britisch Airways van Schiphol naar London Heathrow. Vervolgens een connecting flight naar Vancouver. Uurtje naar Londen, maar 9,5 uur

image

naar Vancouver. Best een lange zit, maar erg goed verzorgd door Air Canada cabin crew. Lekker eten, veel drinken tussendoor, prima bij deze maatschappij. Dan heb je ook nog een prachtig zicht vanuit het vliegtuig op de stad Vancouver, vlak voor de landing, met heerlijk zonnig weer. Meteen de huurauto opgehaald, waarbij John voorop liep op zoek naar de standard SUV. Hij zat er al in toen ik nog aan kwam lopen. Dacht dat we geen camper hadden gehuurd?! Wat een joekel. Ik moet er in en uit springen. Op naar het hotel en onderweg alle snufjes uitproberen in de auto.image Ingecheckt en lekker even de stad in gewandeld, want we slapen in een hotel in het centrum van de stad. Even de benen strekken,want na 9,5 uur stilzitten heb je daar wel even behoefte aan. En natuurlijk een lekker steakrestaurant bezocht voor een originele Surf en Turf. Kleine steaks en een lobster staart. Het tijdverschil en de vermoeidheid van het reizen ben je meteen kwijt, want bij elkaar gerekend vanaf half 5 op Schiphol t/m aankomst Vancouver waren we zo'n 19 uur onderweg. Vancouver maakt meteen alles goed.​ Wat een heerlijk begin van de vakantie.